Automobilový průmysl
 

Záruka: Instrukce krok po kroku

Zaznamenali jste vadu během záruční lhůty? Velmi nás to mrzí, protože se taková situace neshoduje s našimi standardy kvality!

Daný problém můžete samozřejmě vyřešit u místního prodejce, nebo kontaktovat přímo nás. V druhém případě vám stačí pouhých pět kroků k tomu, abyste produkt reklamovali:

Vrácení zásilky

1. Zabalení

Pečlivě zabalte žárovku pro přepravu. Použijte původní balení, pokud ho stále máte. Obalte žárovku několika listy novin, abyste ji ochránili.

Vrácení krok 2

2. Přiložte účtenku

Přiložte do balíčku účet nebo fakturu (originál nebo kopii), pokud ji stále máte.

Vrácení zásilky krok 3

3. Přidejte vyplněný reklamační formulář

Do balíčku přiložte vyplněný zákaznický reklamační formulář (nebo čitelný dopis, který obsahuje adresu, telefonní číslo a krátký popis závady).

Ke stažení: Reklamační formulář (PDF)
Vrácení zásilky krok 4

4. Zalepte balíček a nadepište adresu

Balíček zalepte a napište naši adresu. Adresu pro vrácení zboží ve vaší zemi naleznete v tomto seznamu. Štítek s adresou je dostupný zde:

Ke stažení: Štítek s adresou (PDF)
Vrácení zásilky krok 5

5. Pošlete balíček

Odešlete balíček na naši adresu – prosím zaplaťte správnou výši poštovného. Budeme se vaším problémem zabývat co nejdříve!

Máte nějaké dotazy? Rádi vám pomůžeme. Pošlete e-mail na: automotive-service@osram.com.