Záruka: Instrukce krok po kroku

Zaznamenali jste vadu během záruční lhůty? Velmi nás to mrzí, protože se taková situace neshoduje s našimi standardy kvality!

Daný problém můžete samozřejmě vyřešit u místního prodejce v případě dvouleté záruky, nebo kontaktovat přímo nás, v případě nadstandardní záruky. Pak stačí pouhých pět kroků k tomu, abyste produkt reklamovali:

1. Zabalení

Pečlivě zabalte žárovku pro přepravu. Použijte původní balení, pokud ho stále máte. Obalte žárovku několika listy novin, abyste ji ochránili.

2. Přiložte účtenku

Přiložte do balíčku účet nebo fakturu (originál nebo kopii), pokud ji stále máte.

3. Přidejte vyplněný reklamační formulář

Do balíčku přiložte vyplněný zákaznický reklamační formulář (nebo čitelný dopis, který obsahuje adresu, telefonní číslo a krátký popis závady).

Ke stažení: Reklamační formulář (PDF)

4. Zalepte balíček a nadepište adresu

Balíček zalepte a napište naši adresu. Adresu pro vrácení zboží ve vaší zemi naleznete v tomto seznamu. Štítek s adresou je dostupný zde:

Ke stažení: Štítek s adresou (PDF)

5. Pošlete balíček

Odešlete balíček na naši adresu – prosím zaplaťte správnou výši poštovného. Budeme se vaším problémem zabývat co nejdříve!

Máte nějaké dotazy? Rádi vám pomůžeme. Pošlete e-mail na: automotive-service@osram.com.